Crochet Swimsuit - Zaful

by - maja 17, 2017

Hej! Uwielbiam przeglądać strony internetowe! Sprawia mi to ogromną radość i dzięki temu można się zainspirować. W dodatku wszystko można spokojnie pooglądać. Jedynym minusem jest brak możliwości przymierzenia czegokolwiek, ale jeżeli zbierzemy dobre wymiary, to wówczas możemy mieć pewność, że ubranie będzie na nas pasować. Pewnie już widzieliście na moim blogu, że zamówiłam sobie kostium kąpielowy. Jestem wysoka i zamawianie dopasowanych rzeczy przez internet sprawia mi niemały kłopot. Jednak ten okazał się być idealny! Myślę, że teraz każda z nas zastanawia się nad odpoczynkiem nad wodą. Może pojedziecie nad morze, albo na basen, a więc z pewnością kostium kąpielowy to Wasz must have na wakacje. 
Co powiecie na różowe kostiumy? Większość z nich ma uroczy odcień pudrowego różu. Wyglądają prześlicznie! 
Hi! I love browsing the web! It makes me so happy and so inspired. In addition, everything can be looked at calm. The only downside is the inability to fit anything, but if we get good measurements, then we can be sure that the clothes will fit us. You probably already saw on my blog that I ordered a swimsuit. I am tall and ordering matched items over the internet makes me have a lot of trouble. However, this turned out to be perfect! I think now each of us is pondering over the water. Maybe you will go to the sea, or to the pool, so certainly a swimsuit is your must have for the holidays.
What will you say on pink costumes? Most of them have a lovely shade of pink powder. They look gorgeous!











Kolorowe kostiumy? Czemu nie! Sprawią, że poczujemy się wyjątkowo, ponieważ są bardzo kobiece. Na plażę wybrałabym dwuczęściowy, a na basen jednoczęściowy. Do pływania tak jest wygodniej.
Colorful costumes? Why not! They will make you feel special because they are very feminine. On the beach I would choose a two-piece and a one-piece pool. For swimming it is more comfortable.








Co sądzicie o tym kostiumie? Osobiście nie jestem fanką kostiumów kąpielowych o takim kroju, chociaż kolor mi się bardzo podoba. Wybieram zwykle bardziej wzorzyste stroje, ale ten kolor jest wspaniały! Pastelowe odcienie są jednymi z moich ulubionych.
What do you think of this costume? I personally am not a fan of bathing suits of such a cut, although the color I like very much. I usually choose more patterned outfits, but this color is gorgeous! Pastel shades are one of my favorites.


You May Also Like

16 komentarze

  1. Są bardzo ładne :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute swimsuits, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że ja też często mam problem z zamawianiem rzeczy prze internet, bo jestem wysoka. A w szczególności już spodnie. Niby mają być długie, a mnie sięgają prawie 10 cm powyżej kostek ;P
    Kostiumy śliczne, szczególnie różowe ☻♥
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Chcę je wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kostiumy i ciężko by mi było wybrać jeden, czy nawet dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie w kolorze pudrowego różu trafiają w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne są te kostiumy :) sama z chęcią bym je przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najchętniej kupiłąbym wszystkie haha, ale w te wakacje postanowiłam kupić sobie taki z wysokim stanem :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam stroje z wysokim stanem :)

      Usuń

Blogaski

Jestem tu:

SpisBlog

zblogowani

zBLOGowani.pl