~97 Rysowanie YouTuber'ów 2

Witajcie! Pisałam już kilka razy, że uwielbiam rysować. Ostatnio naprawdę wzięłam się za portrety i chciałabym abyście ocenili, jak mi poszło. Po raz drugi wzięłam na kartkę YouTuber'ów, tym razem, tych z Polski. Powyżej jest Czarek z Abstrachujów. Mam w planach jeszcze zrobienie Roberta i Rafała, ale do tej pory nie znalazłam dobrych zdjęć.
Niedawno kupiłam sobie gumkę chlebową i kilka ołówków. Nie jest to może jakiś zakup życia, ale przez długi czas musiałam funkcjonować bez tego, haha.


A tutaj Ajgor dla koleżanki. Klaudia bardzo go lubi, więc podarowałam jej ten portret. Jeszcze trochę bym go dopracowała, im dłużej patrzę na jakiś mój rysunek, tym więcej widzę niedoskonałości w nim. Obejrzałam jego kilka filmików i bardzo przypomina mi swoim stylem KolorowegoVloga, ale może tylko mi się tak wydaje. ;)

 A tutaj Rezigiusz, jeszcze nie skończony. Muszę się przyznać, że nie obejrzałam ani jednego jego filmiku, po prostu spodobało mi się to zdjęcie.

 Jeszcze tylko koszulka i te włosy są chyba zbyt rozwiane. ;)


Komentarze

  1. Amazing!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/03/the-trendery.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jezuu ♥♥♥ jakie piękne

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rysunki:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely drawing
    new post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/bershka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie rysujesz! A co do Abstachuje to uwielbiam!
    Obserwuje xx
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/03/eat-sleep-work-repeat.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ich!
    Masz mega umiejętności :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Great!

    New post in
    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarek <3 Ładnie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej ale masz talent!! <3 zaobserwowałam ;*
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? ;) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Masz talent! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezły rysunek:) Od razu poznałam kto to tak więc chyba masz niezły talent:)

    Zachęcam do odwiedzenia i zaobserwowania mojego bloga:
    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie tam takie Czarki czy inne mu podobne osóbki nie kręcą, aczkolwiek muszę przyznać, że bardzo ładnie rysujesz. W moim wykonaniu giną proporcje, roztarcia, kształtne formy i tak dalej - wszystko wychodzi krzywo, ale przynajmniej zabawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice!
    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super!
    Zbliżają się urodziny mojej przyjaciółki, więc jako część prezentu chciałabym narysować jej portret. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post!

    Would you like to follow each other?
    let me know if you follow me, and I will follow you back after it.
    thank you!


    Tom and Tins

    OdpowiedzUsuń
  17. REWELACJA
    obseruję, miło mi będzie jeśli się odwdzięczysz tym samym :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rysunki :D Naprawdę masz talent :D

    patricia9810.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  19. Łooo, nieźle :) Rozwijaj swój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę talentu! chciałabym tak pięknie rysować :o !
    a rysunki oczywiście przepiękne :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz, niewątpliwie talent :)

    Jeśli wpadniesz do mnie, daj znać!

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, są przepiękne! Masz ogromny talent, aż bym cię wynajęła do rysowania portretów na prezent albo do powieszenia w moim pokoju :) A chłopcy niezwykle przystojni są na twoich kartkach :)

    zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę fajnie Ci to wychodzi :)
    Najważniejsza jest dbałość o szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z vlogerów, których narysowałaś, oglądam tylko Ajgora, reszta nie jest mi znana, bo częściej oglądam raczej babski youtube :) Rysunki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz talent! Ślicznie rysujesz, gratuluję ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow no mega szacun kochana, wyszło fantastycznie! :) Masz fach w ręku bez dwóch zdań :)

    Kochana dziękuję ślicznie za szczere poklikanie w linki :)
    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ślicznie <3 Masz ogromny talent <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie rysujesz :)
    Może miałabyś ochotę przyłączyć się do wyzwania rysunkowego? Szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie Ci to wyszło :)
    www.pamietnik-any.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie