~93 Kosmetykowy szał

Cześć Wam! Dawno nie pokazywałam na blogu kosmetyków! Co powiecie na mały review? Ostatnio kupiłam to i owo, chociaż czy ja wiem? Nie mam dużo nowych kosmetyków, ale pokażę Wam te najciekawsze.
Szkoda, że ferie mi już minęły, ale przynajmniej jest dziś czwartek, a już jutro piątek. (Wiem, bystre spostrzeżenie ^^) Wakacje coraz bliżej! Niestety, wciąż czeka nas sporo pracy w szkole, nie wyobrażam sobie tego, że już za rok piszę maturę. Trochę przeraża mnie ta myśl, ale na razie staram się zachować spokój.
Niedawno w końcu otrzymałam gazety z Japonii! Prawie miesiąc płynęły na jakimś promie. Jest to urocza książeczka o piesku, katalog z tradycyjnymi, japońskimi strojami oraz magazyn CanCam. W tym samym dniu otrzymałam także list od penpalki z Moskwy. Niedługo pokażę je na blogu.




 Pierwszym jest Zimowy krem do rąk firmy Cztery pory roku. Muszę przyznać, że kupiłam go trochę późno, ale to nic. Bardzo zregenerował moje dłonie, których skóra była sucha i mało odżywiona po mrozach na, które była narażona w czasie zimy. Często zapominamy o rękawiczkach, nawet w bardzo chłodne dni. Myślę, że taki krem może być całkiem fajnym rozwiązaniem. Kupiłam go w Rossmanie.


 Niedawno kupiłam także suchy szampon. Kiedyś używałam takiego z Isany, również kupiony w Rossmanie. Akurat była promocja, więc moja mama go kupiła. Dla moich włosów taki szampon jest bardzo przydatny, ponieważ po całym dniu, gdy nie wyglądają już tak dobrze, jak po wysuszeniu, lubię je odświeżyć.

 Uwielbiam ładnie pachnące peelingi. Kiedyś używałam podobnego o zapachu wanilii... Idealne po kąpieli, ale ten jest akurat pod prysznic. Pachnie limonką i jest podobno wyszczuplający. Cóż...Zobaczymy. ;)

Ta emulsja została mi polecona w aptece jako zamiennik droższego Cetaphilu MD o tym samym składzie. Zapisała mi go pani dermatolog kilka miesięcy temu, ale ten z Ziaji jest bardzo dobry i nie zamienię go na nic droższego. Nie zaliczyłabym mojej skóry do bardzo suchej, raczej do mającej tendencje do świecenia się, ale aby to zlikwidować, należy ją najpierw bardzo dobrze nawilżyć. Atopowa i alergiczna jak najbardziej się zgadzają. Można go używać także do demakijażu.

 Kolejnym promocyjnym produktem jest tusz do rzęs. Ten również kupiłam w Rossmanie. Trochę się skleja, ale nie tak bardzo, jak poprzednie które miałam. Ogólnie jest bardzo dobry.

 Ten puder miałam Wam pokazać już dawno temu. Jest to Stay Matte Rimmela o kolorze transparentnym. Podobno dopasowuje się do każdego podkładu. Ja używam podkładu z tej samej firmy 091 lub 100. W zimie zawsze używam o odcień jaśniejszego, a w lecie ciemniejszy. Tak naprawdę malując się najbardziej nie lubię nakładania podkładu i pudru. Zazdroszczę ludziom, którzy nie muszą tego robić i mają ładną skórę bez tego. :)

 Używałyście, któregoś z tych kosmetyków?

Komentarze

  1. Ja używałam tego suchego szamponu i tuszu do rzęs, świetny post :)
    zagulaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. krem do rak nieodzowny element kazdej zimy ,
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/i-love-tartan.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kosmetyki. uwielbiam kremy do rąk czterech pór roku:)

    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny peeling! :)


    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tego szamponu.. ;) Świetny post :*

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  6. krem do rak sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na zdjęcia! Nie używam żadnych z kosmetyków, które masz, ale moze w przyszłości wypróbuję.
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zazdroszczę takim osobom :(
    Muszę się skusić na ten suchy szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam ten tusz do rzęs ;)
    świetny post ! ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten tusz do rzęs i byłam zadowolona :)
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. tez mam ten suchy szampon;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. To współczuje.. ja bym się chyba poryczała ;) No moja nie ma jak ginąć.. siedzi tylko w domu i czasem na balkon ;) Moja je czesto, ale mało ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam tez tusz do rzęs i dobrze si ę sprawował :)

    http://paulineeeblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam ten suchy szampon i jak na tą firmę, której strasznie nie lubię, to był spoko :)
    Pięknie wygląda ta toaletka, chyba też muszę wykorzystać starą poczciwą singerkę, bo jak na razie kurzy się tylko w piwnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ten suchy szampon <3!
    zaobserwowałam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie słyszałam dobre oponie o suchym szamponie

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nie miałam styczności z suchym szamponem, ale może to być dobry sposób, aby odświeżyć włosy szybko przed jakimś wyjściem.
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten peeling - ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nigdy nie używałam suchych szamponów ale chyba zacznę :)


    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja muszę kiedyś spróbować suchego szamponu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy Outfit.
    ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używam suchego szamponu, kiedyś pudru i jak najbardziej je sobie chwalę :) Masz fantastyczne krzesło, bardzo lubię rzeczy w takim stylu ❤

    Pozdrawiam gorąco, shslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. też mamy suchy szampon i jest świetny;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Po moich ostatnich doswiadczeniach z Syossem, nie tkne nic od nich. Choc moze suchy szampon wcale nie byc najgorszy, mam stracha.
    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama używam tego pudru i jak dla mnie jest świetny!
    Poza tym przyczepie się pewnie do błahostki ale świetne paznokcie :)
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie